רואה חשבון ישי פלח

פתיחת תיק במס הכנסה

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

פתיחת תיק במס הכנסה

בשעה טובה , החלטתם על פתיחת תיק במס הכנסה , אתם נדרשים להודיע על כך בכתב לפקיד השומה באזור שבו מנוהל העסק.

בהודעה לפקיד השומה יש למסור את הפרטים הבאים: שם מלא, מספר זהות, כתובת פרטית, מהות העיסוק, כתובת העסק, מספר הטלפון, תאריך פתיחת העסק, שם העסק ומספר עוסק במע"מ.

יש למלא טופס ‎5329 – דוח פרטים אישיים והצהרה על מקורות הכנסה, הכולל את הפרטים הדרושים לפתיחת התיק.

יש לצרף את המסמכים הבאים:

1. צילום ת"ז/ דרכון/ רשיון נהיגה.

2. צילום המחאה מבוטלת מחשבון העו"ש של העוסק או אישור פתיחת חשבון מהבנק – במקרה של חשבון משותף גם בן הזוג נדרש לחתום על הצהרת חשבון בנק משותף.

3. הוכחת בעלות (כל מסמך המעיד  על בעלות המבקש על הנכס).

4. טופס בקשה לפתיחת תיק. זוג נשוי רשאי, בתנאים מסוימים, לבחור את בן הזוג שעל שמו יתנהל התיק במס הכנסה.  

אולי יעניין אותך גם > רואה חשבון בפתח תקווה,

ניהול מערכת ספרי חשבונות

על פי הוראות פקודת מס הכנסה וחוק מע"מ, חובה על כל בעל עסק ומשלח יד לנהל פנקסי חשבונות, מיד עם תחילת פעילות העסק, לפי הכללים וההוראות שקבע נציב מס הכנסה ובהתאם לסוג העסק או משלח היד.הכללים הקבועים נמצאים בהוראות (ניהול פנקסי חשבונות) התשל"ג- 1973. 

חשוב מאוד – יש לרשום כל תקבול (כגון: מזומן, שיק, שיק דחוי, מקדמה על חשבון, כרטיס אשראי) בספרי העסק מיד עם קבלתו.

אם לא יכולים לנהל את הפנקסים כפי שנקבע בהוראות, אפשר להגיש לפקיד השומה בקשה מנומקת להקלה בניהול הפנקסים. עוסק פטור אינו פטור מחובת ניהול פנקסים למס הכנסה, אלא אם כן קיבל פטור או הקלה בכתב מפקיד השומה.

לתשומת לבך, במקרים מסוימים, כגון השכרת דירה למגורים או קבלת ריבית מהבנק, אין חובה לנהל פנקסים, אך יש חובה לדווח על כך בסוף השנה עם הגשת הדו"ח השנתי.

תשלום מקדמות 

לאחר פתיחת תיק במס הכנסה, נשלח אליך פנקס מקדמות.

באמצעות השוברים עליך לדווח בכל 15 בחודש על מחזור עסקאותיך ולשלם מקדמה על חשבון המס, על פי השיעור שייקבע בפנקס.

אם את/ה סבור/ה ששיעור המקדמה שנקבע לך גבוה מדי, אפשר להפחית או לבטל את המקדמות. דרך נוספת לתשלום המס המגיע ממך היא ניכוי המס במקור מתשלומים שמשלמים לך לקוחות העסק. יש לקוחות החייבים לנכות מס במקור מכספים המגיעים לך. אם שיעור המס המנוכה גבוה מדי אפשר לפנות לפקיד השומה בבקשה מנומקת להקטנתו. סכום המס שנוכה במקור ניתן להפחתה מהסכום שאת/ה חייב/ת לשלם כמקדמה 

תיק ניכויים 

אם בעסק שלך מועסקים עובדים או משולמים תשלומים אחרים החייבים בניכוי מס במקור, יש לפתוח תיק ניכויים במשרד השומה באזור שבו מתנהל עסקך, לדווח לפקיד השומה על השכר ועל התשלומים ולהעביר לפקיד השומה בכל חודש את המס שנוכה במקור, באמצעות הבנק.

משרדנו עומד לרשותך בפתיחת תיק במס הכנסה באופן מקוון, פשוט ומהיר.   

צור קשר

המלצות

איתן נ.
Read More
"כרופא בהתמחות-על בארה"ב, פניתי אל ישי על מנת שיגיש בשבילי דוח כתושב ישראל היוצא לרילוקיישן. ישי טיפל בדוח המס שלי בצורה מקצועית ומהירה. ניכר שהוא בקיא בתחום ומנוסה. קיבלתי החזר מס משמעותי ואמשיך להעזר בו בעתיד!"
רמי שירימאמן אישי
Read More
"היי ישי, רוצה לומר תודה על 3 שנים של מסירות, הכוונה, סבלנות, זמינות ומקצועיות, בדרכך הנעימה ובשירות מדהים אתה מקבע את מעמדך כאחד המקצועיים בתחום. תודה ענקית!!"
שמעון גורן
Read More
"... תודה ענקית על קבלת שירות מסור ואמין. נהניתי מהיחס האישי, מהמקצועיות ומעמלת דמי טרחה הוגנים. עבורי זו הייתה התנהלות חווייתית מול ישי, כיוון שבעבר פניתי לחברות להחזרי מס אשר בדקו עבורי שאני זכאי להחזרים ובקשו ממני להמציא הרבה מאוד מסמכים ובירוקרטיה שממש גורמת לייאוש, בנוסף, קבלתי את ההחזר מס אחרי הרבה מאוד זמן. בהחזרי מס 2015-2017 פניתי למשרד רואה חשבון בהנהלת ישי פלח הי"ו אשר ביקש ממני מספר מועט של מסמכים ומכאן לא עבר בערך חודש, ישי מתקשר אליי ומודיע בתאריך מדוייק מפקידים לך לחשבון הבנק כ 30,000 ש"ח ממשרד האוצר עבור החזרי מס. אני ממליץ לכל מי שצריך החזרי מס, לפנות למשרדו של ישי ותגלו שמגיע לכם הרבה יותר! אני שוב אומר תודה תודה, פלאפון לקבל חוות דעת 052-7617868. בברכה, שמעון"
יוחאי ע.
Read More
"הגעתי לישי לאחר המלצה חמה מחבר שביצע רילוקיישן לארה"ב ולא התאכזבתי.... ישי, רואה חשבון, מקצועי, אדיב וסבלני. הגיש עבורי את הדוח השנתי כשניתקתי תושבות מישראל. הסביר את כל תהליך ביצוע הרילוקיישן לארה"ב מא' ועד ת'. ליווה לאורך כל הדרך בצורה חמימה ותקשורתית. ענה על כל שאלה בצורה ברורה ומפורטת, במידה והיה חוסר הבנה, תמיד היה זמין להסביר שוב עד שהכל ברור. ממליץ בחום על עבודה עם ישי"
יהונתן שאול
Read More
איתרתי את משרדו של ישי פלח דרך גוגל ונעזרתי בשירותיו באמצעות פגישת ייעוץ, שמחתי לגלות שירות אדיב מעבר לכל ציפייה, מענה מהיר למיילים, תשובות מקצועיות והרחבת הדעת בנושא שלא הייתי בקיא בו. ממליץ בחום! יהונתן שאול
רוני בריזון , תל אביב
Read More
הייתי לקוח של ישי פלח עוד בזמן היותו ב"ארנסט אנד ינג" ושמחתי להצטרף ללקוחותיו כאשר הקים את משרדו העצמאי. בכל תקופת עבודתנו המשותפת קיבלתי מישי שרות מקצועי מעולה, מדויק ומהיר. אני נהנה לעבוד עם ישי ובהחלט מתכוון להמשיך בכך בעתיד. " חָזִיתָ אִישׁ מָהִיר בִּמְלַאכְתּוֹ - לִפְנֵי מְלָכִים יִתְיַצָּב" (משלי כב כט)
אילן ס.
אילן ס.
Read More
הגעתי לישי לגמרי במקרה באמצעות הגוגל. פניתי אליו לצורך הסדרה וטיפול במעמדי אל מול הביטוח הלאומי בהיותי תושב חוץ. קיבלתי ממנו שירות אמין , אדיב ומקצועי, שהוביל לתוצאה המצופה ולסיום טיפול בדרך מהירה ומוצלחת. תודה ישי. אילן ס.
Previous
Next
Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
סגירת תפריט
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on whatsapp

לפתיחת עסק או להגשת דוחות

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מקום ראשון

ערוץ 13 בחר ברואה חשבון
ישי פלח במקום ה-1

שלח הודעה
יש לך שאלה?
שלום לך!
אני רואה חשבון ישי פלח ואשמח לסייע לך בכל שאלה
אני פנוי עכשיו, איך אפשר לעזור?